piątek, 22 listopada 2013

Recepta na szczęście

Nawet się nie zorientujesz, a życie przeleci przez palce. Kiedy byłam mała, a rozmowy dorosłych były tymi zakazanymi, ta prawda wydawała mi się daleko ode mnie. Dziś przyglądam się sobie i temu gdzie jestem. Ja jako córka, jako żona i wreszcie kobieta. Ja w relacjach z innymi. 

Papierowe przyjaźnie, znajomości na chwilę i codzienność w biegu zabierająca czas na te najbardziej cenne kontakty. A życie ucieka, przecieka przez palce… I zanim się ogarniesz, nie jesteś już małą dziewczynką, a świat nie jest tak kolorowy jak za dziecka. Sen niespokojny o kolejny dzień, posiłki w biegu, rozmowy z bliskimi wyłącznie online i jeszcze ludzie wokół jak pijawki.

Chyba nie warto. Nie, na pewno nie warto!

Zatem małymi kroczkami poczłapię do szczęścia. Na początek plan jest taki by nadrobić te dwa ostatnie tygodnie w weekend. Bo przecież jak to się uda to znaczy, że można, a życie w biegu to tylko wymówka. Te dwa najbliższe dni będą zatem namiastką tego, jak powinno być na co dzień. Czas na sen i wspólny posiłek przygotowany w domu. Na leniwy spacer z psem i pieczenie ciasta. Na kino i książki. Na sport. Na kobiece przyjemności i rodzinne spotkania. Na refleksję i długie wieczorne rozmowy twarzą w twarz…

Zaczynam już dziś.






4 komentarze :

  1. Przez ciężką sytuację rodzinną musiałam dorosnąć trochę szybciej niż bym chciała. Teraz z każdym weekendem obiecuję sobie, że w końcu nadrobię zaległości, bo zwyczajnie nie mam czasu na to żeby usiąść i w ciszy posłuchać muzyki. Już nie wspominam nawet o wypadach ze znajomymi. Ale coraz bardziej odnajduję się w swojej roli i mam nadzieję, że niedługo uda mi się zorganizować w taki sposób, że znajdę też czas na siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki za powodzenie akcji :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Takich chwil faktycznie brakuje w naszym zabieganym życiu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście ich zdecydowanie za mało! Nie pozostaje zatem nic innego, jak najczęściej fundować sobie przyjemności ;)

      Usuń